مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

مبانی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
دانلود مبانی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
ادبیات نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
فصل دوم پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
ادبیات و مبانی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه بر

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

 

 

 

 

 

چکیده

هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، تصویر برند سبز، ارزش درک شده برند سبز، اعتبار برند) براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران، 2013 می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از جنبه جمع آوری داده -ها از نوع توصیفی- علّی/ پیمایشی است.در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مصرف-کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان می باشد. بر این اساس، 384 نفر از مصرف کنندگان از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای در دسترس انتخاب شدند. 

 

جهت تجزیه  و  تحلیل داده  ها از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و مدل-سازی معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته شده است. یافته  ها نشان می دهد که کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز و همچنین با اعتبار برند رابطه معناداری داشته امّا با ارزش درک شده برند سبز رابطه معناداری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز رابطه معناداری داشته اما با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری ندارد. ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز هم هر کدام با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری دارند. سرانجام نتایج درباره ی متغیرهای واسطه ای نشان داد که نقش واسطه ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده برند سبز پذیرفته می شود. امّا نقش واسطه  ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز پذیرفته نمی شود. همچنین به ترتیب نقش های واسطه  ای ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز بر رابطه بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز پذیرفته می شود.

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

کیفیت درک شده برند

اعتبار برند، تصویر برند سبز

ارزش درک شده برند سبز

مدل سازی معادلات ساختاری 

 

 

 

 

 مقدمه

امروزه توجه محیطی به طور سریع به عنوان یک جریان غالب برای مشتریان به دلیل مسئله گرم شدن جهانی، در نظر گرفته می شود و بسیاری از شرکت ها به دنبال به دست آوردن این فرصت هستند. در مقابل بازاریابی سبز برای انواع محصولات همانند محصولات الکتریکی و الکترونیکی، مهم تر شده است (Chen, 2006). به هر حال تمام شرکت ها دارای توانایی کافی برای ارائه محصولات سبز خود به مشتریان در بازار نیستند. اگر شرکت ها خواستار اتخاذ موفقیت آمیز بازاریابی سبز باشند، آنگاه مفاهیم و نظرات محیطی آنها باید با تمام جنبه های بازاریابی ادغام گردد (Chen, 2010). 

 

امروزه به دلیل محیط گرایی رایج در جهان، فروش محصولات سبز به طور قابل ملاحظه  ای افزایش یافته است و بنابراین مشتریان بیشتری مایل به پرداخت بهای اضافی برای محصولات سبز هستند (Chen, 2008). بازاریابی سبز یا زیست محیطی، ابزاری برای توسعه سازگار با محیط زیست و همچنین تقویت تصویر برند بکار می رود (Khandoker and Mahbubul, 2011). پنج دلیل برای شرکت ها جهت توسعه بازاریابی سبز وجود دارد: سازگاری با فشارهای محیطی، به دست آوردن مزیت رقابتی، بهبود تصویر شرکت  ها، جستجوی بازارها، فرصت های جدید و گسترش ارزش محصول (Neal and Strauss, 2008). بعلاوه اتخاذ بازاریابی سبز می-تواند افزایش دهنده عملی ارزش ویژه برند غیرقابل وصف گردد (Chang and Chen, 2013). اگرچه بهای ارزش ویژه برند نمی-تواند با توجه به روش های محاسباتی مالی حاضر برای اکثر شرکت  های صاحب برند تخمین زده شود (Chen, 2010). اما ایجاد یک برند قوی در بازاریابی، یکی از اهداف عمده بوده، چرا که ارائه دهنده مزایایی برای آنها است، همانند آسیب پذیری کمتر در فعالیت های بازاریابی رقابتی، سودهای ناخالص بیشتر و فرصت های بالاتر گسترش برند (Delgado-Ballester and Munuera-Alema´n, 2005 ).

 

امروزه سازمان  ها به دلایل زیادی از جمله صدمه دیدن محیط زیست، قوانین و مقررات دولتی، فشارهای رقابتی، سود بالقوه، هزینه و … تمایل دارند نگرانی خود را در مورد مسائل زیست محیطی ابراز کنند. این وضعیت شرکت ها را تشویق می کند که با کاهش تاثیر عواقب مخرب ناشی از فعالیت  های اقتصادی خود، یک فرآیند تغییر برای حفظ محیط زیست دنبال کنند (Khandoker and Mahbubul, 2011). همچنین توجه به اینکه مسائل محیطی و اجتماعی امروزه برای مشتریان اهمیت بالایی دارند، لذا رعایت مسائل زیست محیطی در فعالیت های بازاریابی باعث ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت خواهد شد و از این طریق شرکتها می توانند به ایجاد یک پایگاه خوب در بازار دست یابند (Kotler and Gary, 1999, 361-364 ). 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوّم : ادبیات تحقیق

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز…………………………………………………………………………….. 18

2-2- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….30

2-2-1-ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………………………………………. 30

2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………………………………….34

2-2-2- کیفیت درک شده برند………………………………………………………………………………………………….. 35

2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند……………………………………………………………………………………..37

2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز……………………………………………………….38

2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………38

2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند……………………………………………………………….39

2-2-3- ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………………………………………….. 40

2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز……………………………………………………………………………….41

2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………..42

2-2-4- اعتبار برند………………………………………………………………………………………………………………….  43

2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند……………………………………………………………………………………………………..45

2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………46

2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز……………………………………………………………………….47

2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………47

2-2-5-  تصویر برند سبز…………………………………………………………………………………………………………. 40

2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز……………………………………………………………………………………………. 50

2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………….. 51

2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………. 52

2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………….. 52

2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری…………………………………………………………………………………….. 52

2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت………………………………………………………………………………………. 52

2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی…………………………………………………………………………………………… 52

2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………. 54

2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آكر………………………………………………………………………………… 54

2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر………………………………………………………………………………………………. 56

2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………… 58

2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویك …………………………………………………………………………………. 59

2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو…………………………………………………………………………………. 61

2-3-2-7- مدل طنین برند کلر………………………………………………………………………………………………….. 61

2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن…………………………………………………………………………….. 63

2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران………………………………………………… 65

2-6- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 66

2-6- 1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………….. 66

2-6-2- خارجی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی………………………………………………………………………………………20

(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. 53

(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….67

(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….68

(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….68

(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………69

(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………70

(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..71

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………….53

(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر………………………………………………………………………………………… 55

(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر……………………………………………………………………………………………56

(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………….59

(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویك………………………………………………………………………………….. 60

(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو………………………………………………………………………………… 61

(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر…………………………………………………………………………………………………. 62

(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن……………………………………………………………………………. 63

(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران……………………………………………………..65

 

 

 

 

 

 

 

مبانی و تاریخچه نظریه های یادگیری

مبانی و تاریخچه نظریه های یادگیری نظریه های یادگیری پیشینه نظریه های یادگیری زمینه و پیشینه نظریه های یادگیری تحقیق نظریه های یادگیری نظریه های یادگیری در یادگیری ماشین نظریه های یادگیری در یادگیری انسان رفتن به سایت اصلی دانلود…

مبانی،اهداف و شرایط آزادی مشروط

مبانی،اهداف و شرایط آزادی مشروط کاهش مجازات حبس آزادی مشروط سیاست های کیفری شرایط اعطای آزادی مشروط تعیین مدت آزادی مشروط شرایط مدت آزادی مشروط ضمانت اجرای آزادی مشروط دانلود مقاله آزادی مشروط مبانی،اهداف و شرایط آزادی مشروط رفتن به…

پروپوزال تخصیص منابع در رایانش ابری با الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی

پروپوزال تخصیص منابع در رایانش ابری با الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی تخصیص منابع در ابر تخصیص منابع در محاسبات ابری روش های تخصیص منابع در رایانش ابری پروپوزال تخصیص منابع در رایانش ابری پروپوزال انتخاب منابع و زمانبندی در…

بررسی فساد اداری در ایران،نقش فرهنگ سازمانی در پیشگیری از آن و راهکارهای مبارزه با تاکید بر ارزشهای اسلامی

بررسی فساد اداری در ایران،نقش فرهنگ سازمانی در پیشگیری از آن و راهکارهای مبارزه با تاکید بر ارزشهای اسلامی فساد اداری راهکارهای مبارزه با فساد اداری دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت بررسی فساد اداری در ایران…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک رهبری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک رهبری مبانی نظری سبک رهبری پیشینه تحقیق سبک رهبری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک رهبری پیشینه پژوهش سبک رهبری ادبیات نظری تحقیق سبک رهبری دانلود مبانی نظری سبک رهبری دانلود پیشینه تحقیق سبک…

تشریح کامل مولفه ها و ابعاد فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی

تشریح کامل مولفه ها و ابعاد فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر فناوری بر ساختار سازمانی رابطه بین تکنولوژی و ساختار سازمانی اثر تکنولوژی بر ساختار سازمانی تکنولوژی سازمانی میزان تاثیر فناوری اطلاعات بر…

مبانی نظری ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی

مبانی نظری ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی ترویج فعالیتهای کشاورزی توسعه فعالیتهای کشاورزی ترویج و توسعه کشاورزی در ایران نقش شوراهای روستایی در ترویج و توسعه کشاورزی مشارکت مردمی در ترویج و توسعه فعالیتهای کشاورزی مبانی…

پاورپوینت آسيب هاي زلزله در شريانهاي حياتي خطوط انتقال و شبکه‌ آبرسانی

پاورپوینت آسيب هاي زلزله در شريانهاي حياتي خطوط انتقال و شبکه‌ آبرسانی دانلود رایگان پاورپوینت آسيب هاي زلزله در شريانهاي حياتي خطوط انتقال و شبکه‌ آبرسانی پاورپوینت آسيب هاي زلزله در شريانهاي حياتي خطوط انتقال و شبکه‌ آبرسانی آسيب هاي…

پرسشنامه بررسی رفتار خرید گذری مشتریان در فروشگاه های تخصصی و سوپرمارکت های بزرگ

پرسشنامه بررسی رفتار خرید گذری مشتریان در فروشگاه های تخصصی و سوپرمارکت های بزرگ پرسشنامه خرید مشتریان پرسشنامه خرید گذری مشتریان پرسشنامه رفتار خرید گذری مشتریان دانلود پرسشنامه رفتار خرید گذری مشتریان پرسشنامه ارزیابی رفتار خرید گذری مشتریان رفتن به…

  • پایان نامه رشته کشاورزی و محیط زیست با عنوان منابع طبیعی منطقه 12 تهران و نقش آن در كاهش آلودگی‌ها
  • پایان نامه رشته کشاورزی و محیط زیست با عنوان منابع طبیعی منطقه 12 تهران و نقش آن در كاهش آلودگی‌ها فضای سبز تاریخچه گیاهان آپارتمانی ضرورت فضای سبز شهری منابع طبیعی منطقه 12 تهران دانلود پایان نامه رشته کشاورزی و…

  • نگاهی تطبیقی تدابیر ملی و فراملی در قبال پدیده قاچاق انسان و قربانیان این بزه
  • نگاهی تطبیقی تدابیر ملی و فراملی در قبال پدیده قاچاق انسان و قربانیان این بزه قاچاق انسان تحقیق قاچاق انسان تحقیق درباره قاچاق انسان تحقیق پدیده قاچاق انسان تدابیر ملی در قبال پدیده قاچاق انسان تدابیر فراملی در قبال پدیده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 13
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 13 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد اقتصادی (کیفیت و کارآیی) بر رضایت مشتریان
  • پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد اقتصادی (کیفیت و کارآیی) بر رضایت مشتریان پرسشنامه ابعاد اقتصادی پرسشنامه کیفیت و کارآیی پرسشنامه رضایت مشتری دانلود پرسشنامه رضایت مشتری پرسشنامه استاندارد رضایت مشتری پرسشنامه تأثیر ابعاد اقتصادی بر رضایت مشتریان پرسشنامه تأثیر کیفیت و…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي)
  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) پاورپوینت درآمد عملياتي دانلود رایگان پاورپوینت درآمد عملياتي استاندارد حسابداري شماره…

  • مبانى فقهى - حقوقى مسئولیت مدنى و تاثیر اضطرار بر آن
  • مبانى فقهى - حقوقى مسئولیت مدنى و تاثیر اضطرار بر آن مسئولیت مدنى اثر اضطرار در مسئولیت مبانى فقهى مسئولیت مدنى مبانى حقوقى مسئولیت مدنى دانلود پایان نامه رشته حقوق مبانى فقهى حقوقى مسئولیت مدنى و تاثیر اضطرار بر آن…

  • پاورپوینت بررسی قیر و آسفالت در مهندسی نفت
  • پاورپوینت بررسی قیر و آسفالت در مهندسی نفت پاورپوینت بررسی قیر و آسفالت در مهندسی نفت بررسی قیر و آسفالت در مهندسی نفت تحقیق قیر و آسفالت در مهندسی نفت مقدمات مهندسی نفت قیر مشخصات و ويژگي هاي قير ها…

  • ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار
  • ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار پایان نامه تدوین استراتژی تدوین استراتژی swot تدوین استراتژی به روش swot نمونه استراتژی تدوین شده تدوین استراتژی سازمان و شرکت تدوین استراتژی با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی برنامه درسی تلفیقی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی برنامه درسی تلفیقی مبانی نظری الگوی برنامه درسی تلفیقی پیشینه تحقیق الگوی برنامه درسی تلفیقی مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی برنامه درسی تلفیقی پیشینه پژوهش الگوی برنامه درسی تلفیقی ادبیات نظری تحقیق الگوی…

  • کتاب نظریه های حسابرسی دکتر جواد رضازاده
  • کتاب نظریه های حسابرسی دکتر جواد رضازاده کتاب نظریه های حسابرسی دکتر جواد رضازاده رفتن به سایت اصلی کتاب نظریه های حسابرسی دکتر جواد رضازاده به تعداد 46 صفحه pdf دو طرف اسکن مناسب دانشجویان ارشد و دکتری حسابداری شامل…

  • مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن برای حل مسایل زمانبندی
  • مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن برای حل مسایل زمانبندی حل مسایل زمانبندی مسئله فروشنده دوره گرد مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن برای حل مسایل زمانبندی دانلود مقالات کارشناسی ارشدکامپیوتر دانلود مقالات کارشناسی ارشد نرم افزار…

  • مقاله ترجمه شده با موضوع هماهنگی در زنجیره تأمین با به کارگیری قرارداد تأخیر در پرداخت دو سطحی: مطالعه درباره تقاضای وابسته به مدت تأخیر
  • مقاله ترجمه شده با موضوع هماهنگی در زنجیره تأمین با به کارگیری قرارداد تأخیر در پرداخت دو سطحی: مطالعه درباره تقاضای وابسته به مدت تأخیر کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی…

  • مردم ، علما و توسعه در عصر قاجاریه: راه گیلان
  • مردم ، علما و توسعه در عصر قاجاریه: راه گیلان مردم علما قاجار شورش اهالی گیلان توسعه در عصر قاجاریه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد هویت 63 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد هویت 63 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعهد هویت مبانی نظری تعهد هویت پیشینه تحقیق تعهد هویت پیشینه داخلی تعهد هویت پیشینه خارجی تعهد هویت پیشینه پژوهش تعهد هویت پیشینه نظری…

  • شناسایی و اجرای احکام داور بین المللی
  • شناسایی و اجرای احکام داور بین المللی احکام داور بین المللی اجرای احکام داور بین المللی شناسایی احکام داور بین المللی اجرای آرای داوری خارجی اجرای احكام داوری خارجی شناسایی احكام داوری خارجی اجرای احكام داوری علیه دولت رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بهزیستی مبانی نظری بهزیستی پیشینه تحقیق بهزیستی پیشینه داخلی بهزیستی پیشینه خارجی بهزیستی پیشینه پژوهش بهزیستی پیشینه نظری بهزیستی ادبیات نظری بهزیستی چارچوب نظری بهزیستی رفتن به…

  • پدیده سلامت و فساد اداری در سازمانها و بررسی نظریه ها و روش های سنجش سلامت و فساد اداری
  • پدیده سلامت و فساد اداری در سازمانها و بررسی نظریه ها و روش های سنجش سلامت و فساد اداری نظریه فساد اداری نظریات فساد اداری نظریه های فساد اداری مبانی نظری فساد اداری نظریه های فساد و سلامت اداری نظریه های…

  • اصول و کاربرد مدل سازی ژئوشیمیایی و بررسی فرآیند آن
  • اصول و کاربرد مدل سازی ژئوشیمیایی و بررسی فرآیند آن مدل سازی ژئوشیمیایی کاربرد مدل سازی ژئوشیمیایی بررسی فرآیند مدل سازی ژئوشیمیایی دانلود پایان نامه مدل سازی ژئوشیمیایی فرایند بهینه سازی در مدل سازی ژئوشیمیایی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای و معیارهای ارزیابی عملکرد به سبب ریسک
  • مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای و معیارهای ارزیابی عملکرد به سبب ریسک رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری انواع صندوق های سرمایه گذاری پایان نامه صندوق های سرمایه گذاری…

  • بزهکاری اطفال و مسئولیت کیفری انها در حقوق ایران و ترکیه و تحلیل قواعد حاکم بر آنها
  • بزهکاری اطفال و مسئولیت کیفری انها در حقوق ایران و ترکیه و تحلیل قواعد حاکم بر آنها بزهکاری اطفال در حقوق ایران بزهکاری اطفال در قانون جدید عوامل بزهکاری اطفال کار تحقیقی بزهکاری اطفال پایان نامه بزهکاری اطفال بزهکاری اطفال…

  • بررسی مدیریت پسماندهای بیمارستانی یمارستان امام خمینی شهرستان پلدختر در سال 95-94
  • بررسی مدیریت پسماندهای بیمارستانی یمارستان امام خمینی شهرستان پلدختر در سال 95-94 مدیریت پسماندهای بیمارستانی رشته بهداشت پایان نامه رشته بهداشت محیط پسماند عفونی پسماند غیر عفونی مدیریت پسماند بیمارستانی زائدات پاتولوژیك عفونی دارویی شیمیایی پسماند رادیواكتیو پایان نامه آماده…

  • پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکردهای شغلی کارکنان با فرآیند دانش
  • پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکردهای شغلی کارکنان با فرآیند دانش پرسشنامه فرهنگ سازمانی پرسشنامه عملکردهای شغلی کارکنان پرسشنامه فرآیند دانش پرسشنامه تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکردهای شغلی کارکنان پرسشنامه فرهنگ سازمانی با فرآیند دانش رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پیاده سازی سیستم های سازمانی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پیاده سازی سیستم های سازمانی مبانی نظری پیاده سازی سیستم های سازمانی دانلود مبانی نظری پیاده سازی سیستم های سازمانی پیشینه پیاده سازی سیستم های سازمانی ادبیات نظری پیاده سازی سیستم های سازمانی فصل دوم…

  • پیشنهاد چارچوبی جهت تشخیص علل تاثیرگذار و درصد تاثیر آنها در سود و زیان بیمه با داده کاوی
  • پیشنهاد چارچوبی جهت تشخیص علل تاثیرگذار و درصد تاثیر آنها در سود و زیان بیمه با داده کاوی بیمه شخص ثالث خودرو پایان نامه ارشد داده کاوی کاربرد داده کاوی در بیمه تشخیص خسارت بیمه با داده کاوی سود و…

  • دانلود مقاله رشته آی تی با عنوان تجارت الکترونیکی
  • دانلود مقاله رشته آی تی با عنوان تجارت الکترونیکی فناوری اطلاعات تجارت الکترونیکی جایگاه تجارت الكترونیكی در ایران مدلهای تجارت الكترونیكی تاریخچه تجارت الكترونیكی دانلود مقاله تجارت الکترونیکی دانلود مقاله رشته آی تی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • جایگاه امنیت شغلی در تئوریهای مدیریت و عوامل موثر بر آن
  • جایگاه امنیت شغلی در تئوریهای مدیریت و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : جایگاه امنیت شغلی در تئوریهای مدیریت و عوامل موثر بر آن رفتن به سایت اصلی دیدگاه های جدید و قدیم عوامل موثر بر امنیت شغلی جایگاه…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر تعارضات زناشویی در سازگاری فرزندان
  • مبانی نظری بررسی تاثیر تعارضات زناشویی در سازگاری فرزندان سازگاری فرزندان با والدین سازگاری والدین و فرزندان مبانی نظری تعارض زناشویی مبانی نظری در مورد تعارض زناشویی رابطه تعارضات زناشویی با سلامت روان تعارض زناشویی و رابطه والد و کودک…

  • پرسشنامه شناسایی علل تاثیرگذار برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات
  • پرسشنامه شناسایی علل تاثیرگذار برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات پرسشنامه برون سپاری پرسشنامه برون سپاری منابع انسانی پرسشنامه استراتژی برون سپاری پرسشنامه استاندارد برون سپاری پرسشنامه برون سپاری خدمات دانلود پرسشنامه برون سپاری پرسشنامه برون سپاری خدمات و…

  • سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر
  • سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر گرافولوژی فارسی تحلیل شخصیت با دست خط گرافولوژی فارسی با استفاده از درخت تصمیم بررسی شخصیت فرد بر اساس دستنوشته فارسی بررسی خصوصیات فردی بر اساس دستنوشته فارسی گرافولوژی دست نوشته فارسی…

  • گزارش کارآموزی برق نارمک
  • گزارش کارآموزی برق نارمک گزارش کارآموزی برق نارمک گزارش کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی خرید گزارش کارآموزی فروش گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی برق کارآموزی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل رفتن به سایت…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *