مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

کلمات کلیدی :

فصل دوم پایان نامه رضایت مشتری
مبانی نظری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
پیشینه داخلی رضایت مشتری
پیشینه خارجی رضایت مشتری
پیشینه پژوهش رضایت مشتری
پیشینه نظری رضایت مشتری
ادبیات نظری رضایت مشتری
چارچوب نظری رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری می باشد. امروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. 

 

 

 

در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنیای امروز صنایع خدماتی بخش عمده ای از بازارها را در بسیاری از كشورهای جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراین گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتی در كنار افزایش میزان اهمیت این گونه صنایع در تولید ناخالص ملی كشورهای مختلف، موضوع عرضه خدماتی بی عیب و نقص و با كیفیت برتر را به مسأله ای در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). 

 

 

 

تا چند سال اخیر صنعت بیمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتی بوده است وشركت های بیمه در محیط غیررقابتی و با ثبات فعالیت می كردند و لزومی برای توجه به كیفیت خدمات نمی دیدند اما در سال های اخیر ظهور شرك تهای بیمه خصوصی فضای صنعت بیمه را دگرگون كرده است و رقابت در این بخش به شدت افزایش یافته است. هم چنین درصد افرادی كه در بخش خدمات مشغول به فعالیت هستند نسبت به سایر بخشها در حال افزایش است. كیفیت خدمات در این بخش ها به خصوص در صنعت بیمه به میزان زیادی به عملكرد كاركنان بستگی دارد. بنابراین سازمان های خدماتی و به طور اخص صنعت بیمه متوجه این موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتریان خود و كسب مزیت رقابتی، یكی از موضوعات مهم و كلیدی كه بایدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كیفیت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).

 

 

 

2-1) رضایت مشتری        
بازار اقتصاد جهانی، هیچ‌گاه به این اندازه رقابتی نبوده است. در سراسر دنیا، سازمان‌ها و بنگاه‌های تجاری تلاش می‌كنند تا از طریق نیل به مزایای منحصر به فرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتی ممتاز دست یابند. از سوی دیگر، اغلب مشتریان هنگام خرید كالا و خدمات مورد نیاز، از امكان گزینه‌های متعددی برخوردار هستند. به همین دلیل آنان ورای مشخصات ظاهری و ویژگی‌های فیزیكی یك محصول سایر شاخص‌های كیفی را مدنظر قرار می‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).
مشتریان در جستجوی سرنخ‌هایی هستند كه آنان را برای شناسایی بهترین تأمین  كننده یاری نماید. در این راستا آنان علاوه بر بررسی عملكرد داخلی، هرگونه مدرك و شواهد خارجی كه نشانه برقراری اصل تمركز بر كیفیت در سازمان عرضه كننده می‌باشد را مورد توجه قرار می‌دهند. اندازه گیری رضایت مشتری از جمله اقدامات داخلی محسوب می شود كه نمود جهت‌گیری سازمان به سمت كیفیت می‌باشد(كاوسی و سقایی، 1384،23).

 

 

برای موفقیت در بازار پیچیده و رقابتی امروز، محققان معتقدند كه رضایت مشتری یك عامل كلیدی و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضایت مشتری از ارزش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است، چرا كه از داده های مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل تولید) و همچنین به عنوان یك شاخص راهنما برای سودآوری آینده مطرح است. رضایت مشتری راهنمایی برای دستیابی به وفاداری بیشتر مشتری است. رضایت مشتری از طریق ارتقاء وفاداری، درآمدهای آتی را تضمین كرده، هزینه‌های معاملات آینده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قیمتی شده و از كاسته شدن مشتریان سازمان به هنگام بروز لغزش‌های احتمالی در كیفیت جلوگیری می‌كند. همچنین توصیه های دهان به دهان حاصل از مشتریان راضی، هزینه‌های جذب مشتریان جدید را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء می‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضایتی مشتریان اثراتی معكوس بر جای می‌گذارد. بنابراین می‌توان مشتریان راضی را یك دارایی ارزشمند برای سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).

 

 

طی ده سال اخیر انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پی به اهمیت رضایت مشتری برده و دریافته‌اند كه ارتباط شدیدی بین رضایت مشتری، حفظ مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد. برای بسیاری از سازمان‌های فعال در بخش عمومی، رضایت مشتری خود معیاری برای موفقیت است. بنابراین رضایت مشتری به هدف عملیاتی بسیاری از سازمان‌ها تبدیل شده است(هیل، 1385،ص24).

 

 

 

 

سازمان‌های متعالی، پاسخ‌گوی نیازها و انتظارات مشتریان خود می‌باشند. این قبیل سازمان‌ها فعالیت‌های رقبای خود را تحت نظر قرار می‌دهند و مزایای رقابتی آنها را شناسایی می‌نمایند. سازمان‌های مذكور، به طور مؤثری به پیش بینی نیازها و انتظارات آتی مشتریان خود می‌پردازند تا این نیازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پیشی گیرند. این سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌ای اثربخش واكنش نشان می‌دهند. آنها روابطی متعالی را با تمام مشتریان خود ایجاد و حفظ می‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسیر تعالی در سه گروه سازمان‌های در آغاز راه تعالی، سازمان‌های در میانه راه تعالی و سازمان‌های بالغ و متعالی تقسیم بندی كنیم، می‌توان گفت كه سازمان‌های در آغاز راه، میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی كرده‌اند، سازمان‌های در میانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بین اهداف میان مدت و كوتاه مدت خود را با نیازها و انتظارات مشتری برقرار نمایند و سازمان‌های بالغ، محرك‌های كسب و كار برای جلب رضایت مشتریان و موارد مرتبط با وفاداری مشتریان را درك و اندازه گیری نموده‌اند و بر مبنای آن عمل می‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).

 

 

 

تغییرات سریع و محیط رقابتی فزاینده كنونی، بانک‌ها را وادار ساخته تا دیدگاه خود را به سوی رضایت مشتری معطوف سازند، چرا كه با افزایش رضایت مندی مشتری، پیامدهای رفتاری از قبیل تعهد، قصد ماندن و وفاداری مشتری، خلق پیوندهای متقابل و سودمند میان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذیرش نقص ها و لغزش‌های احتمالی خدمت و همچنین توصیه های دهان به دهان مثبت مشتریان را در پی خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).

 

 

 

از این فرضیه كه رضایت مشتری یك متغیر مهم ارزیابی و كنترل مدیریت بازاریابی بانك است، حمایت گسترده ای به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداری از جمله صنایعی است كه در آن رضایت مشتری توجه بسیاری از محققان را به خود جلب كرده است. رضایت مشتری به قدری اهمیت یافته كه برخی بانک‌ها از آن به عنوان یك عنصر اساسی در استراتژی بازاریابی خود یاد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).

 

 

 

حفظ و نگهداری مشتری موضوع مورد علاقه بسیاری از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للویدز در انگلیس، طی تحقیقاتی درصدد برآمد تا فرآیندی كه منجر به رضایت مندی مشتری شده و عوامل تعیین كننده نارضایتی مشتریان را شناسایی كند. یافته‌های این تحقیق به بانك كمك كرد تا فرآیند جدید نگهداری مشتریان را طراحی و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للویدز، بانك میدل بری  در آمریکا یك برنامه كیفیت خدمات مبتنی بر حفظ و نگهداری مشتریان از طریق كیفیت خدمات را توسعه بخشید. به گونه مشابه‌ای بانك رویال  در اسكاتلند از رضایت مندی مشتری در طراحی چشم انداز آینده بانك استفاده كرد. این بانك علاقه مندی خود به رفتارهای سودآور مشتری كه در اصطلاح سه‌آر  نامید را ابراز كرد. این رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).

1. ماندگاری در بانك
2. معرفی بانك به دوستان
3. خرید دوباره(مجدد) از بانك.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
فهرست مطالب
2-1) رضایت مشتری 5
2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 8
2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 13
2-1-3) مزایای رضایت مشتری 14
2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 16
2-2)اهمیت رضایت مشتری 20
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 21
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 26
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 27
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 27
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 29
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 30
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 32
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 33
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 34
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
منابع

 

پروپوزال بیع الکترونیک

پروپوزال بیع الکترونیک کلمات کلیدی : بیع الکترونیک مقاله بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی چیست پایان نامه بیع الکترونیکی خیارات در بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی در نظام حقوقی ایران تجارت الکترونیکی بیع است یا معاطات پایان نامه بیع الکترونیکی در نظام…

پاورپوینت خلاقیت و نوآوری با تأکید بر فرآیند نوآوری و اختراع

پاورپوینت خلاقیت و نوآوری با تأکید بر فرآیند نوآوری و اختراع پاورپوینت خلاقیت و نوآوری با تأکید بر فرآیند نوآوری و اختراع اهمیت تفکر در نوآوری و حل مساله الگوریتم نوآوری اصول نوآوری و اختراع مفهوم نوآوری و اختراع آیا…

پرسشنامه بررسی رابطه اخلاق ترافیک شهروندی و عدم رعایت قوانین رانندگی

پرسشنامه بررسی رابطه اخلاق ترافیک شهروندی و عدم رعایت قوانین رانندگی اخلاق شهروندی اخلاق ترافیک شهروندی پرسشنامه میزان تخلفات رانندگی پرسشنامه اخلاق شهروندی پرسشنامه اخلاق ترافیک شهروندی پرسشنامه علل بروز مشکلات ترافیکی پرسشنامه علل بروز مشکلات ترافیکی در شهر رفتن…

گزارش کارآموزی رشته برق با عنوان دیسپاچینگ منطقه ای تهران (راهبری شبکه)

گزارش کارآموزی رشته برق با عنوان دیسپاچینگ منطقه ای تهران (راهبری شبکه) دیسپاچینگ راهبری شبکه دانلود گزارش کارآموزی رشته برق با عنوان دیسپاچینگ منطقه ای تهران (راهبری شبکه) دانلود گزارش کارآموزی رشته برق گزارش کار آموزی رشته برق کارآموزی رشته…

بررسی وجود شاخص های آزادی و نهادمندی در رقابتهای حزبی در ایران

بررسی وجود شاخص های آزادی و نهادمندی در رقابتهای حزبی در ایران رقابتهای حزبی در ایران نهادمندی در رقابتهای حزبی در ایران وجود شاخص های آزادی در رقابتهای حزبی حزب در رقابت سیاسی آسیب شناسی احزاب سیاسی دانلود پایان نامه…

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی طراحی محیط زیست با عنوان رابطه باغهای ایرانی با باغهای شرق

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی طراحی محیط زیست با عنوان رابطه باغهای ایرانی با باغهای شرق باغهای ایرانی باغهای شرق تجزیه و تحلیل عناصر باغ ایرانی نظام معماری حاکم بر باغ ایرانی رابطه باغهای ایرانی با باغهای شرق دانلود…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه ادبیات نظری احساس تعلق به مدرسه چارچوب نظری احساس تعلق به مدرسه فصل دوم پایان نامه احساس تعلق به مدرسه دانلود مبانی نظری احساس تعلق…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی رضایت…

ارزیابی کاربری اراضی شهری در تهران

ارزیابی کاربری اراضی شهری در تهران كاربری زمین تغییرات كاربری اراضی كاربری زمین در منطقه 15 تغییرات كاربری اراضی در منطقه 15 ارزیابی کاربری اراضی شهری در تهران مطالعه کاربری زمین در منطقه 15 شهر تهران ارزیابی کاربری اراضی شهری…

  • مقاله رشته محیط زیست با عنوان معماری سبز
  • مقاله رشته محیط زیست با عنوان معماری سبز معماری سبز خانه‌های سبز تاریخچه معماری سبز در ایران توسعه پایدار با استفاده معماری سبز دانلود مقاله رشته محیط زیست با عنوان معماری سبز سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • پیشینه فعالیت حزبی و زمینه های فعالیت احزاب در ایران
  • پیشینه فعالیت حزبی و زمینه های فعالیت احزاب در ایران پیشینه فعالیت حزبی در ایران زمینه های فعالیت احزاب در ایران چالشهای پیدایش احزاب سیاسی مبانی شكلگیری احزاب سیر تاریخی حزب در ایران دانلود پایان نامه پیشینه فعالیت حزبی در…

  • فن آوری RFID در زنجیره تامین و ساخت
  • فن آوری RFID در زنجیره تامین و ساخت فن آوری RFID در زنجیره تامین و ساخت رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه شناسایی فرکانس رادیویی  (RFID) یک تکنولوژی امیدبخش است که به طور بالقوه می تواند در بالا بردن بهره…

  • مبانی نظری تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن
  • مبانی نظری تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن جرم فریب در ازدواج مبانی جرم فریب در ازدواج آثار جرم فریب در ازدواج ارکان جرم فریب در ازدواج مبانی نظری تدلیس در ازدواج مبانی نظری فریب در ازدواج…

  • پاورپوینت ارزيابي با رويكرد توانمندسازي كاركنان
  • پاورپوینت ارزيابي با رويكرد توانمندسازي كاركنان پاورپوینت ارزيابي با رويكرد توانمندسازي كاركنان توانمند سازي توانمندسازی کارکنان هدف از توانمندسازی مسیر توانمندسازی کارکنان مراحل فرایند توانمندسازی کارکنان ارزيابي رويكردهاي سنتي ارزيابي منافع ارزيابي رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF):شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی
  • چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF):شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی بازاریابی بازاریابی بین المللی بازاریابی الکترونیکی جهانی بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF) دانلود مقاله چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF)شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده…

  • ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 88
  • ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 88 ارزیابی عملكرد اصل 44 قانون اساسی ارزیابی عملکرد دستگاه ها و نهادهای مرتبط دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مواد مخدر
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مواد مخدر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مواد مخدر مبانی نظری مواد مخدر پیشینه تحقیق مواد مخدر پیشینه داخلی مواد مخدر پیشینه خارجی مواد مخدر پیشینه پژوهش مواد مخدر پیشینه نظری مواد مخدر…

  • پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده
  • پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده دنیای فازی پیشینه منطق فازی کاربردهای منطق فازی منطق فازی و هوش مصنوعی پروفسور لطفی زاده مقاله منطق فازی بررسی…

  • پروپوزال بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری
  • پروپوزال بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری مدیریت سرمایه فکری عملکرد مالی در بانک پارسیان پروپوزال تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی رابطه مدیریت سرمایه فکری با عملکرد مالی پروپوزال تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت…

  • پاورپوینت حرکات عمودی و حرکات پرتابی
  • پاورپوینت حرکات عمودی و حرکات پرتابی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت حرکات عمودی و حرکات پرتابی پاورپوینت حرکات عمودی و حرکات پرتابی حرکات عمودی و حرکات پرتابی حرکات عمودی یا قائم ویژگیهای حرکات عمودی حرکات پرتابی تعریف حرکات پرتابی ویژگیهای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت اداری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت اداری تاریخچه سلامت اداری پیشینه سلامت اداری پیشینه تحقیق سلامت اداری مبانی نظری سلامت اداری مبانی نظری در مورد سلامت اداری دانلود مبانی نظری سلامت اداری چارچوب تحقیق سلامت اداری پیشینه پژوهش سلامت اداری…

  • پروپوزال زمانبندی کارها در محاسبات ابری با روش SFLA
  • پروپوزال زمانبندی کارها در محاسبات ابری با روش SFLA کلمات کلیدی : پروپوزال رایانش ابری زمانبندی در محاسبات ابری زمانبندی وظایف در رایانش ابری زمانبندی منابع در رایانش ابری زمانبندی کارها در محاسبات ابری زمانبندی وظایف در محاسبات ابری الگوریتم…

  • پاورپوینت استاندارد شماره 16 (آثار تغییر در نرخ ارز)
  • پاورپوینت استاندارد شماره 16 (آثار تغییر در نرخ ارز) پاورپوینت استاندارد شماره 16 (آثار تغییر در نرخ ارز) پاورپوینت استاندارد شماره 16 پاورپوینت آثار تغییر در نرخ ارز آثار تغییر در نرخ ارز تغییر در نرخ ارز نرخ ارز تحقیق…

  • نحوه برندسازی و مراحل لازم جهت رسیدن به یک برند موفق
  • نحوه برندسازی و مراحل لازم جهت رسیدن به یک برند موفق کلمات کلیدی : پایان نامه برند پایان نامه مدیریت برند وظایف مدیریت برند نحوه شکل گیری برند رویکردهای مدیریت برند جايگاه‌ برند در جهان امروز جایگاه مدیریت برند در…

  • بررسی رابطه بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختران دبیرستان در شهر تبریز
  • بررسی رابطه بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختران دبیرستان در شهر تبریز عزت نفس دانش‌آموزان دختران دبیرستانی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختران دبیرستانی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی تاثیر عزت نفس بر پیشرفت تحصیلی تاثیر عزت نفس بر…

  • عوامل موثر بر سبک رهبری تحول گرا و توسعه آن
  • عوامل موثر بر سبک رهبری تحول گرا و توسعه آن کلمات کلیدی : عناصر کلیدی رهبری تحول گرا پایان نامه رهبری تحول گرا نقش رهبری تحول آفرین در سازمان سبک های رهبری تحول گرا مولفه های رهبری تحول گرا مدل…

  • پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش
  • پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش رفتن به سایت اصلی پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش به تعداد 14 اسلاید قابل ویرایش مناسب ارائه و کنفرانس دانشجو  …

  • مقاله ترجمه شده فرایند تصادفی طراحی زنجیره تأمین تحت شرایط عدم قطعیت
  • مقاله ترجمه شده فرایند تصادفی طراحی زنجیره تأمین تحت شرایط عدم قطعیت کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده فرایند تصادفی طراحی زنجیره تأمین تحت شرایط عدم قطعیت…

  • رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی در پرستاران
  • رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی در پرستاران رضایت شغلی تعهد سازمانی ارتباط بین رضایت شغلی و تعهد سازمانی رضایت شغلی پرستاران تعهد سازمانی پرستاران رابطه بین رضایت شغلی و تعهد سازمانی در پرستاران دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته مدیریت…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 18 (صورتهاي مالي تلفيقي و سرمايه گذاري در واحدهاي تجاري فرعي)
  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 18 (صورتهاي مالي تلفيقي و سرمايه گذاري در واحدهاي تجاري فرعي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 18 (صورتهاي مالي تلفيقي و سرمايه گذاري در واحدهاي تجاري فرعي) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 18 پاورپوینت صورتهاي مالي…

  • پاورپوینت بررسی ساختار و عملكرد بدن (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی)
  • پاورپوینت بررسی ساختار و عملكرد بدن (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی) کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی ساختار و عملكرد بدن شناخت ساختار و عملكرد بدن پاورپوینت عضلات پاورپوینت دستگاه قلبی- عروقی پاورپوینت گردش خون پاورپوینت…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی با عنوان بررسی علل بازگشت معتادان به مواد
  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی با عنوان بررسی علل بازگشت معتادان به مواد اعتیاد در ایران عوامل موثر بر اعتیاد بررسی علل بازگشت معتادان به مواد علل بازگشت مجدد معتادان به اعتیاد پیشینه اعتیاد در جهان بررسی علل بازگشت…

  • ارزیابی کارکرد و درجه بندی صندوق های سرمایه گذاری طبق شاخصهای متفاوت
  • ارزیابی کارکرد و درجه بندی صندوق های سرمایه گذاری طبق شاخصهای متفاوت رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران عملکرد صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران…

  • خلاصه کتاب توسعه به مثابه آزادی تا پایان فصل هشتم
  • خلاصه کتاب توسعه به مثابه آزادی تا پایان فصل هشتم خلاصه کتاب توسعه به مثابه آزادی رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب توسعه به مثابه آزادی تا پایان فصل هشتم 24 صفحه ورد قابل ویرایش مناسب مرور امتحان پایان ترم

  • پاورپوینت نقش مدیریت دانش بر تعالی سازمان
  • پاورپوینت نقش مدیریت دانش بر تعالی سازمان دانلود پاورپوینت نقش مدیریت دانش بر تعالی سازمان تعاریف مدیریت دانش تعالی سازمانی (EFQM) اهمیت اطلاعات و دانش در ارزشهای مدل تعالی((EFQM ارزش های بنیادین توسعه شراکتهای خارجی مدیریت بر مبنای فرایندها و…

  • پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی
  • پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی کلمات کلیدی : برند و قصد خرید پروپوزال قصد خرید قصد خرید مصرف کننده عوامل موثر بر قصد خرید پروپوزال قصد خرید کالاهای تقلبی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات عوامل…

  • پرسشنامه بررسی نقش شاخص های فردی و سازمانی در بکارگیری سیستم های مبتنی بر یادگیری الکترونیک
  • پرسشنامه بررسی نقش شاخص های فردی و سازمانی در بکارگیری سیستم های مبتنی بر یادگیری الکترونیک پرسشنامه مدیریت پرسشنامه یادگیری الکترونیک پرسشنامه سیستم های مبتنی بر یادگیری الکترونیک پرسشنامه بکارگیری سیستم های مبتنی بر یادگیری الکترونیک رفتن به سایت اصلی…

  • راهکارهای بهبود وصول مطالبات معوق بانکی بر اساس ویژگی ها و الگوهای مشتریان
  • راهکارهای بهبود وصول مطالبات معوق بانکی بر اساس ویژگی ها و الگوهای مشتریان مطالبات بانکی چیست راهکارهای وصول مطالبات عوامل موثر در وصول موفق مطالبات بانکی وصول مطالبات چیست دانلود پایان نامه وصول مطالبات بانک الگوی مناسب جهت وصول مطالبات…

  • ارزیابی و نظارت هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور
  • ارزیابی و نظارت هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور فرآیند ارزشیابی المپیاد دانش آموزی کشور مدیریت در ورزش ارزشیابی و نظارت در تربیت بدنی ارزیابی و نظارت هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور رفتن به سایت اصلی ارزیابی و نظارت…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *