مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
ادبیات نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

بررسی اقتصادی ریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی یکپارچه و ارایه راهكارهای كاهش مخاطرات آن

بررسی اقتصادی ریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی یکپارچه و ارایه راهكارهای كاهش مخاطرات آن بانکداری الکترونیک بانکداری الکترونیکی یکپارچه ریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی راهكارهای كاهش مخاطرات بانکداری الکترونیک بررسی اقتصادی ریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی یکپارچه و ارایه راهكارهای كاهش مخاطرات آن…

پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده کلمات کلیدی : پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده پاورپوینت توسعه محصولات جدید پاورپوینت و تحلیل رفتار مصرف کننده تحقیق توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده…

بررسی مقایسه ای تعهدات طرفین معامله در بیع الکترونیکی و سنتی

بررسی مقایسه ای تعهدات طرفین معامله در بیع الکترونیکی و سنتی بیع الکترونیک مقاله بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی چیست پایان نامه بیع الکترونیکی خیارات در بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی در نظام حقوقی ایران تجارت الکترونیکی بیع است یا معاطات پایان…

انزوا ، عزلت و تنهایی در دیوان شهریار

انزوا ، عزلت و تنهایی در دیوان شهریار دیوان شهریار جایگاه تنهایی در عرفان تنهایی و انزوا طلبی شهریار دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی انزوا ، عزلت و تنهایی در دیوان شهریار دانلود پایان نامه…

بررسی و تشریح ماهیت نیاز عاطفی خانواده

بررسی و تشریح ماهیت نیاز عاطفی خانواده کلمات کلیدی : روابط عاطفی در خانواده بهبود روابط عاطفی در خانواده مدیریت روابط عاطفی در خانواده پایان نامه جو عاطفی در خانواده پایان نامه روابط عاطفی در خانواده الگوهای تربیتی در تربیت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد خود شکوفایی 63 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد خود شکوفایی 63 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خود شکوفایی مبانی نظری خود شکوفایی پیشینه تحقیق خود شکوفایی پیشینه داخلی خود شکوفایی پیشینه خارجی خود شکوفایی پیشینه پژوهش خود شکوفایی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تغییرپذیری بازده سهام سبز

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تغییرپذیری بازده سهام سبز مبانی نظری تغییرپذیری بازده سهام دانلود مبانی نظری تغییرپذیری بازده سهام پیشینه تحقیق تغییرپذیری بازده سهام ادبیات نظری تغییرپذیری بازده سهام فصل دوم پایان نامه تغییرپذیری بازده سهام مبانی نظری و…

پیشینه حجاب و ارزیابی زوایای اجتماعی و مذهبی حجاب و پوشش در جامعه ایران

پیشینه حجاب و ارزیابی زوایای اجتماعی و مذهبی حجاب و پوشش در جامعه ایران پایان نامه حجاب و پوشش پایان نامه حجاب و پوشش در جامعه ایران ابعاد تاریخی پوشش و حجاب در ایران ابعاد مذهبی پوشش و حجاب در…

کارآموزی حسابداری شرکت ساختمانی

کارآموزی حسابداری شرکت ساختمانی دانلود گزارش کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی حسابداری دانلود کارآموزی حسابداری دانلود کارآموزی شرکت ساختمانی دانلود کارآموزی حسابداری شرکت ساختمانی دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت ساختمانی رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت ساختمانی  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی 45 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت فرهنگی مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی پیشینه نظری…

  • مدیریت زباله های شهری و فرآیند بهینه سازی آن
  • مدیریت زباله های شهری و فرآیند بهینه سازی آن دفع زباله‌های شهری مواد زاید جامد شهری بهینه‌سازی فرایند دفع زباله خصوصیات اكولوژیكی منطقه زابل مدیریت زباله های شهری وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل دانلود پایان نامه رشته محیط…

  • الزامات سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌ زیست و ملاحظات خاص آن در پروژه های عمرانی
  • الزامات سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌ زیست و ملاحظات خاص آن در پروژه های عمرانی ارزیابی عملکرد HSE سازمان ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران الزامات سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌زیست   تکنیک‌های مورد استفاده در مدیریت HSE ابزارهای مورد استفاده در مدیریت…

  • مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی
  • مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی ارزیابی آموزش شبیه سازی…

  • بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات و ایجاد مطالبات معوق
  • بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات و ایجاد مطالبات معوق پروژه مطالبات معوق انحراف در تسهیلات در بانک صادرات مطالبات معوق بانک صادرات دانلود پایان نامه مطالبات معوق عوامل موثر بر انحراف در تسهیلات عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق…

  • ارزیابی اثرات زیست محیطی بهره برداری سد
  • ارزیابی اثرات زیست محیطی بهره برداری سد ارزیابی اثرات زیست‌محیطی بهره‌برداری سد ارزیابی اثرات زیست‌محیطی سد سازی بررسی آثار زیست محیطی سد ارزیابی اثرات زیست محیطی بهره برداری سد رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته محیط زیست ارزیابی اثرات…

  • پاورپوینت استفاده از تصاویر در طراحی پیام
  • پاورپوینت استفاده از تصاویر در طراحی پیام کلمات کلیدی : پاورپوینت استفاده از تصاویر در طراحی پیام پاورپوینت استفاده از تصاویر در طراحی پیام لل پاورپوینت استفاده از تصاویر در طراحی پیام لل لل پاورپوینت استفاده از تصاویر در طراحی…

  • پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده
  • پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده کلمات کلیدی : پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده بررسی شخصیت و رفتار مصرف کننده شخصیت و رفتار مصرف کننده تحقیق شخصیت و رفتار مصرف کننده مقاله شخصیت و رفتار مصرف کننده رفتار مصرف…

  • پاورپوینت پردازش حقوق و دستمزد و روش دارایی های ثابت
  • پاورپوینت پردازش حقوق و دستمزد و روش دارایی های ثابت کلمات کلیدی : پاورپوینت پردازش حقوق و دستمزد و روش دارایی های ثابت پاورپوینت پردازش حقوق و دستمزد پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد سیستم مفهومی حقوق و دستمزد آماده سازی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال افسردگی اساسی
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال افسردگی اساسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال افسردگی اساسی مبانی نظری اختلال افسردگی اساسی پیشینه تحقیق اختلال افسردگی اساسی پیشینه داخلی اختلال افسردگی اساسی پیشینه خارجی اختلال افسردگی اساسی…

  • پاورپوینت الودگی تصویری
  • پاورپوینت الودگی تصویری دانلود،پاورپوینت،الودگی، تصویری رفتن به سایت اصلی آلودگی تصویری شهر محیطی است با گوناگونی بسیار، فضای شهر بیش‌ترین ارتباط را با مردم و محیط زندگی برقرار می‌سازد. در نتیجه نقش بسزایی در هویت‌بخشی و احساس آرامش به شهروندان…

  • بررسی سهم زنان در سالم سازی و صیانت از محیط زیست با الگوهای مصرف غذایی
  • بررسی سهم زنان در سالم سازی و صیانت از محیط زیست با الگوهای مصرف غذایی الگوی مصرف غذایی نقش زنان در محیط زیست نقش زنان در اصلاح الگوهای مصرف غذایی اثرات زیست محیطی انتخاب الگوهای مصرف غذایی نامناسب بررسی سهم…

  • شناسایی دلایل انحراف در مصرف تسهیلات و مطالبات معوق
  • شناسایی دلایل انحراف در مصرف تسهیلات و مطالبات معوق پایان نامه مطالبات معوق انحراف در تسهیلات در بانک صادرات مطالبات معوق بانک صادرات دانلود پایان نامه مطالبات معوق عوامل موثر بر انحراف در تسهیلات عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق…

  • ارزیابی عملکرد شرکتهای تعاونی روستایی با روش کارت امتیازی متوازن
  • ارزیابی عملکرد شرکتهای تعاونی روستایی با روش کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد در شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد شرکت‌های تعاونی کشاورزی مقاله ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد شرکت‌های تعاونی…

  • پیشینه ارزیابی عملکرد در ایران و بررسی سیستم های سنتی و نوین آن
  • پیشینه ارزیابی عملکرد در ایران و بررسی سیستم های سنتی و نوین آن ارزیابی عملکرد در ایران ديدگاههاي سنتي و نوين در ارزيابي عملكرد سیستمهای ارزیابی عملکرد سنتی و نوین سیستمهای سنتی ارزیابی عملکرد سیستمهای نوین ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق…

  • بینش و جهان بینی شاعران معاصر نسبت به مسئله نماز و نیایش
  • بینش و جهان بینی شاعران معاصر نسبت به مسئله نماز و نیایش نماز و نیایش در شعر تحلیل آداب نماز و نیایش نماز و نیایش در اندیشه شاعران آداب نماز و نیایش به روايت شعر فارسي نماز و نیایش در…

  • پاورپوینت برنامه ریزی مالی اعم از نقد، سود و ‌اهرم ها
  • پاورپوینت برنامه ریزی مالی اعم از نقد، سود و ‌اهرم ها پاورپوینت برنامه ریزی مالی اعم از نقد، سود و ‌اهرم ها تحقیق برنامه ریزی مالی اعم از نقد، سود و ‌اهرم ها برنامه ریزی مالی اعم از نقد، سود…

  • پرسشنامه تاثیر اخلاق کاری و رفتار حرفه ای بر عملکرد کارکنان
  • پرسشنامه تاثیر اخلاق کاری و رفتار حرفه ای بر عملکرد کارکنان پرسشنامه اخلاق کاری پرسشنامه رفتار حرفه ای پرسشنامه عملکرد کارکنان پرسشنامه تاثیر اخلاق کاری بر عملکرد کارکنان پرسشنامه تاثیر رفتار حرفه ای بر عملکرد کارکنان رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی و امکان سنجی استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت و مقایسه آن با روش سنتی محاسبه بهای تمام شده
  • بررسی و امکان سنجی استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت و مقایسه آن با روش سنتی محاسبه بهای تمام شده امکان سنجی استقرار ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حق الزحمه حسابرسی 58 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حق الزحمه حسابرسی 58 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حق الزحمه حسابرسی مبانی نظری حق الزحمه حسابرسی پیشینه تحقیق حق الزحمه حسابرسی پیشینه داخلی حق الزحمه حسابرسی پیشینه خارجی حق الزحمه حسابرسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش مبانی نظری زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش پیشینه تحقیق زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش ادبیات نظری زیرساخت های…

  • بررسی معامله اعضا بدن انسان در حقوق ایران
  • بررسی معامله اعضا بدن انسان در حقوق ایران معامله اعضا بدن انسان مالیت در حقوق مدنی ایران معامله اعضا بدن در حقوق ايران ماهیت معامله اعضا بدن انسان اثر اصل حاکمیت اراده در انتقال اعضا بدن شرایط اساسی صحت معامله…

  • علاقه مند کردن دانش آموزان به درس دینی
  • علاقه مند کردن دانش آموزان به درس دینی ارتباط انگیزه یادگیری روش بحث گروهی روش ایفای نقش«نمایشی» یادگیری اكتشافی هدایت شده یا كاوشگری دانلود مقاله علاقه مند کردن دانش آموزان به درس دینی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری…

  • ضرورت حفاظت از محیط زیست و ارائه راهکارهای آموزشی
  • ضرورت حفاظت از محیط زیست و ارائه راهکارهای آموزشی آموزشهای زیست محیطی ضرورت حفاظت از محیط زیست راهکارهای آموزشی حفاظت از محیط زیست ضرورت حفاظت از محیط زیست و ارائه راهکارهای آموزشی تاریخچه آموزش محیط زیست دانلود پایان نامه محیط…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی حمایت اجتماعی
  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی حمایت اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حمایت اجتماعی مبانی نظری حمایت اجتماعی پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی پیشینه داخلی حمایت اجتماعی پیشینه خارجی حمایت اجتماعی پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی پیشینه نظری حمایت اجتماعی…

  • پرسشنامه پرسشنامه ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد بازار بانک ملت
  • پرسشنامه پرسشنامه ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد بازار بانک ملت پرسشنامه تبلیغات پرسشنامه شدت تبلیغات پرسشنامه تاثیر تبلیغات پرسشنامه بررسی تاثیر شدت تبلیغات پرسشنامه عملکرد بازار نظام بانکی کشور پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر عملکرد بازار بانک ملت رفتن به…

  • کتاب و پاورپوینت مفاهیم پایه مرور ساختار یافته و متا آنالیز 3
  • کتاب و پاورپوینت مفاهیم پایه مرور ساختار یافته و متا آنالیز 3 کلمات کلیدی : کتاب و پاورپوینت مفاهیم پایه مرور ساختار یافته و متا آنالیز 3 رفتن به سایت اصلی کتاب و پاورپوینت مفاهیم پایه مرور ساختار یافته و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر 57 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر 57 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتارهای پرخطر مبانی نظری رفتارهای پرخطر پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر پیشینه داخلی رفتارهای پرخطر پیشینه خارجی رفتارهای پرخطر پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر پیشینه نظری…

  • مدل های اندازه گیری و نظریه های روانشناسی مرتبط با سلامت روان
  • مدل های اندازه گیری و نظریه های روانشناسی مرتبط با سلامت روان کلمات کلیدی : تحقیق سلامت روانی پایان نامه سلامت روانی متغیرهای سلامت روان فاکتورهای سلامت روان نظريه هاي سلامت رواني نظریه های سلامت روان نظریه های بهداشت روانی…

  • مبانی نظری بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی
  • مبانی نظری بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی مطالبات معوق پیشینه مطالبات معوق در ایران روشهای پیشنهادی برای وصول مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق مطالبات معوق…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *