مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت جامع
مدیریت ارتباط با شهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مبانی نظری کیفیت خدمات
مبانی نظری در مورد کیفیت خدمات
مبانی نظری کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

 سيستم هاي مديريت كيفيت (QMS) ، به منظور تضمين سطح كيفيت و برآورده ساختن انتظار مشتري در سازمان استقرار مي-يابند. توجه به ايجاد سازوكارهايي كه منجر به رضايت مشتريان شود، زيربناي سيستم هاي مديريت كيفيت به شمار مي آيد. لازمه تحقق چشم انداز در بخش راهنمایی و رانندگی، تأمین کمی و کیفی خواسته های ترافیکی مردم است. زیرا شهروندان به خدمات راهنمایی و رانندگی نیاز مبرم دارند و انتظار دارند این نیازمندی با کیفیت تأمین شود.

 

پلیس برای پاسخ به نیازهای ترافیکی مردم باید کارا و بهره ور باشد. عدم مدیریت کیفیت خدمات ضمن آن که باعث کاهش کارایی و بهره وری خدمات در سازمان می شود، موجبات بدبینی و کاهش اعتبار و اطمینان این سازمان در بین شهروندان می شود و رفتارهای سلیقه ای نسبت به مشتریان را در سازمان تسری می دهد. ارائه خدمات با کیفیت بدون داشتن مدل مدیریت کیفیت میسر نیست. ارائه مدل مدیریت کیفیت نیز با مطالعه علمی امکان پذیر است. مزایای ناشی از کیفیت خدمات خود عاملی است که سازمان ها را به ارائه خدمات باکیفیت ترغیب می-کند.

 

 یکی از اثرات مستقیم ارائه خدمت با کیفیت، افزایش توانایی سازمان جهت ارائه خدمات به  صورتی کارا به مشتریان است، چرا که سازمان خواسته ها و نیازهای مشتریانش را شناسایی کرده است. لذا از خدمات غیرضروری کاسته و/یا آن ها را حذف کرده است (Royne etc al, 1998). بررسی های به عمل آمده توسط محقق از سازمان تحقیقات و مطالعات نیروی انتظامی، دفتر تحقیقات و مطالعات کاربردی پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر منابع تاکنون تحقیقی تحت عنوان «مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ایران» صورت نگرفته است. همچنین این تحقیق می تواند تلاشی برای تحقق کیفیت مورد انتظار مقام معظم رهبری در پلیس باشد. بنابراین انجام تحقیق علمی در موضوع فوق اهمیت و ضرورت دارد.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
 

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فهرست منابع و مآخذ

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
 

   

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
    

 

 

نهادهای مشابه قرارداد اختیار معامله و مقایسه آن با انواع ابزارهای مشتقه مالی

نهادهای مشابه قرارداد اختیار معامله و مقایسه آن با انواع ابزارهای مشتقه مالی انواع ابزارهای مشتقه مالی پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست مفهوم قرارداد اختیار معامله نهادهای مشابه قرارداد اختیار معامله مقایسه…

طرح مرتعداری فشم شهرستان شمیرانات

طرح مرتعداری فشم شهرستان شمیرانات مرتعداری تیپهای گیاهی طرح مرتعداری فشم شناسایی تیپهای مرتعی ویژگیهای تیپهای مرتعی و شناسایی تیپهای مرتعی دانلود طرح مرتعداری فشم شهرستان شمیرانات همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پایان نامه رشته…

پایان نامه بررسی ادبیات کودک در عراق

پایان نامه بررسی ادبیات کودک در عراق کلمات کلیدی : پایان نامه ادبیات کودک شعر کودکان در کشور عراق نمایش کودکانه در کشور عراق  پایان نامه ارشد ادبیات کودک و نوجوان ادبیات کودک در ادبیات معاصر عربی سیر تاریخی ادبیات کودک در…

تحقیق جامع و کامل حقوق بیمه های دریایی

تحقیق جامع و کامل حقوق بیمه های دریایی دانلود تحقیق حقوق بیمه های دریایی تعریف بیمه دریایی ماهیت بیمه دریایی محتوی بیمه نامه دریایی دلالان بیمه ای اموال ومنافع قابل بیمه ارزیابی خسارات انواع بیمه نامه های دریایی حقوق بیمه…

بررسی و تشریح نظریه های روانشناسی شخصیت

بررسی و تشریح نظریه های روانشناسی شخصیت نظریه های شخصیت انواع نظریه های شخصیت ویژگی های شخصیت شاخص های شخصیت نظریه های شخصیت یونگ نظریه های شخصیت عاملی آیزنک نظریه های شخصیت عاملی شخصیتی نئو دانلود تحقیق نظریه های شخصیت…

معرفی استان زنجان

معرفی استان زنجان استان زنجان شهرشناسی جغرافیای توریست صنعت گردشگری دانلود پایان نامه رشته گردشگری و توریسم دانلود پایان نامه گردشگری و توریسم معرفی استان زنجان دانلود پایان نامه معرفی استان زنجان رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته گردشگری…

پاورپوینت بازارها، نهادهای مالی و انواع اوراق بهادار

پاورپوینت بازارها، نهادهای مالی و انواع اوراق بهادار پاورپوینت بازارها و نهادهای مالی و انواع اوراق بهادار تعریف بازار مالی انواع بازار مالی دانش بازار مالی تعریف اوراق بهادار طبقه بندی اوراق بهادار اوراق بهادار بازار مشتقه مشتقات اختیار معامله…

ساختار سازمانی و بررسی ابعاد و انواع آن

ساختار سازمانی و بررسی ابعاد و انواع آن ابعاد ساختار سازمانی ابعاد ساختار سازمانی رابینز ابعاد ساختار سازمانی دفت ابعاد ساختاری سازمانی ابعاد ساختاری سازمانها مقاله ابعاد ساختار سازمانی بررسی ابعاد ساختار سازمانی ابعاد ساختار سازمانی از نظر رابینز ساختار…

کاربرد سیستم هزینه یابی سنتی و نوین برای برآورد بهای تمام شده آموزش دانشجویان

کاربرد سیستم هزینه یابی سنتی و نوین برای برآورد بهای تمام شده آموزش دانشجویان قیمت تمام شده آموزش هزینه یابی بر مبنای فعالیت سیستم هزینه یابی سنتی سیستم هزینه یابی نوین کاربرد سیستم ABC در محاسبه هزینه آموزش دانشجویان سیستم…

  • تحلیل اصلاحات قانونی ماده 1330 ق.م. و شرایط و محدوده اعمال آن
  • تحلیل اصلاحات قانونی ماده 1330 ق.م. و شرایط و محدوده اعمال آن تحلیل اصلاحات قانونی ماده 1130 ق م محدوده اعمال ماده 1330 ق م شرایط اعمال ماده 1330 ق م پایان نامه عسر و حرج پایان نامه عسر و…

  • بررسی راهکارهای بهینه برای تولید مناسب سیب زمینی
  • بررسی راهکارهای بهینه برای تولید مناسب سیب زمینی دانلود پایان نامه تولید سیب زمینی پرورش سیب زمینی دانلود پایان نامه تولید مناسب سیب زمینی راههای بهینه کاشت سیب زمینی بررسی راهکارهای بهینه برای تولید مناسب سیب زمینی دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت بررسی اهميت كنترل مواد غذايي در سطح عرضه و برنامه هاي آينده
  • پاورپوینت بررسی اهميت كنترل مواد غذايي در سطح عرضه و برنامه هاي آينده پاورپوینت بررسی اهميت كنترل مواد غذايي در سطح عرضه و برنامه هاي آينده اهميت كنترل مواد غذايي در سطح عرضه و برنامه هاي آينده سیاستهای ملی کنترل…

  • حدود اختیارات رهبری و قوه مقننه در عفو محکومین
  • حدود اختیارات رهبری و قوه مقننه در عفو محکومین عفو محکومین در حدود تبیین عفو محکومین در قصاص تبیین عفو محکومین در دیات عفو محکومین در مجازات های تعزیری مقام صالح برای اعطای عفو در اسلام اختیارات حاکم  و قوه…

  • پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع مدیریت تعارض سازمانی و خلاقیت
  • پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع مدیریت تعارض سازمانی و خلاقیت کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع مدیریت تعارض سازمانی و خلاقیت پاورپوینت…

  • پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
  • پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری دانلود رایگان پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) اهداف CRM فرایند پیاده سازی…

  • پاورپوینت تخمین تراوایی با استفاده از نمودارهای چاه پیمایی،تحلیل اطلاعات آنالیز مغزه و کاربرد منطق فازی در آن
  • پاورپوینت تخمین تراوایی با استفاده از نمودارهای چاه پیمایی،تحلیل اطلاعات آنالیز مغزه و کاربرد منطق فازی در آن تخمین تراوایی با استفاده از نمودارهای چاه پیمایی،تحلیل اطلاعات آنالیز مغزه و کاربرد منطق فازی در آن رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت سیستم کارمندیابی
  • پاورپوینت سیستم کارمندیابی پاورپوینت سیستم کارمندیابی سیستم کارمندیابی تحقیق سیستم کارمندیابی تعریف کارمندیابی پیش نیاز کارمند یابی و استخدام مناسب عوامل موثر بر کارمند یابی ارزیابی روشهای کارمند یابی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با عنوان " سیستم کارمندیابی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس مبانی نظری ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس پیشینه داخلی ​​​​​​​سبک های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان تامین اجتماعی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان تامین اجتماعی مبانی نظری سازمان تامین اجتماعی دانلود مبانی نظری سازمان تامین اجتماعی دانلود پیشینه تحقیق سازمان تامین اجتماعی پیشینه تحقیق سازمان تامین اجتماعی ادبیات نظری سازمان تامین اجتماعی فصل دوم پایان نامه سازمان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاب آوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاب آوری مبانی نظری تاب آوری پیشینه تحقیق تاب آوری پیشینه پژوهش تاب آوری فصل دوم پایان نامه تاب آوری مبانی نظری تاب آوری تحصیلی پیشینه تاب اوری پیشینه تحقیق تاب آوری پیشینه پژوهش تاب…

  • پرسشنامه شناسایی علل تاثیرگذار برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات
  • پرسشنامه شناسایی علل تاثیرگذار برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات پرسشنامه برون سپاری پرسشنامه برون سپاری منابع انسانی پرسشنامه استراتژی برون سپاری پرسشنامه استاندارد برون سپاری پرسشنامه برون سپاری خدمات دانلود پرسشنامه برون سپاری پرسشنامه برون سپاری خدمات و…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد تئوری های انگیزش
  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد تئوری های انگیزش کلمات کلیدی : پاورپوینت پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد تئوری های انگیزش پاورپوینت کاربرد…

  • ارزیابی ملاکهای حسابرسان مستقل در استمرار عمل بنگاه های اقتصادی
  • ارزیابی ملاکهای حسابرسان مستقل در استمرار عمل بنگاه های اقتصادی حسابرسان مستقل بنگاههای اقتصادی در ایران تداوم فعالیت بنگاه های اقتصادی ارزیابی ملاکهای حسابرسان مستقل در استمرار عمل بنگاه های اقتصادی بررسی معیارهای مورد استفاده حسابرسان مستقل درارزیابی تداوم فعالیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حضور ذهن
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حضور ذهن مبانی نظری حضور ذهن ادبیات نظری حضور ذهن چارچوب نظری حضور ذهن فصل دوم پایان نامه حضور ذهن دانلود مبانی نظری حضور ذهن پیشینه حضور ذهن پیشینه تحقیق حضور ذهن پیشینه داخلی حضور…

  • پروپوزال پولشویی در بانک و راهکار اجرایی مقابله و مبارزه با آن
  • پروپوزال پولشویی در بانک و راهکار اجرایی مقابله و مبارزه با آن کلمات کلیدی : پولشویی در بانکها پولشویی در بانکداری الکترونیک پولشویی در نظام بانکی ایران مبارزه با پولشویی در بانک ها روشهای پولشویی در سیستم بانکی پولشویی الکترونیکی…

  • بررسی عملكرد و رفتار اتصالات تیر به ستون و اعضا مهاربندی در سازه های فولادی
  • بررسی عملكرد و رفتار اتصالات تیر به ستون و اعضا مهاربندی در سازه های فولادی طرح لرزه ای سازه ها بارگذاری رفت و برگشتی عملكرد و رفتار اعضا مهاربندی عملكرد و رفتار اتصالات تیر به ستون شكل پذیری اعضا در…

  • تاثیر اندازه فر بر قدرت و ضعف قهرمانان در شاهنامه فردوسی
  • تاثیر اندازه فر بر قدرت و ضعف قهرمانان در شاهنامه فردوسی فرّ فره ّ ایزدی خوره زرتشت شاه پهلوان اوستا معنی فر شاهنامه فردوسی تاثیر اندازه فر بر قدرت و ضعف قهرمانان دانلود مقاله ادبیات دانلود مقاله ترجمه شده ادبیات…

  • ماهیت و ویژگی های مهارت های ارتباطی و بررسی مولفه های آن
  • ماهیت و ویژگی های مهارت های ارتباطی و بررسی مولفه های آن کلمات کلیدی : مهارت هاي ارتباطي مديران ویژگی های مهارت های ارتباطی مولفه های مهارت های ارتباطی تعریف نظری مهارت هاي ارتباطي تعریف عملیاتی مهارت هاي ارتباطي چارچوب…

  • دانلودشرکت فرآورده لبنی (کارآموزی حسابداری) 37 ص
  • دانلودشرکت فرآورده لبنی (کارآموزی حسابداری) 37 ص کلمات کلیدی : دانلودشرکت فرآورده لبنی (کارآموزی حسابداری) 37 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : شرکت فرآورده لبنی (کارآموزی حسابداری) 37 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 28 حجم :…

  • مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن برای حل مسایل زمانبندی
  • مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن برای حل مسایل زمانبندی حل مسایل زمانبندی مسئله فروشنده دوره گرد مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن برای حل مسایل زمانبندی دانلود مقالات کارشناسی ارشدکامپیوتر دانلود مقالات کارشناسی ارشد نرم افزار…

  • دانلود مقاله سد لاستیكی
  • دانلود مقاله سد لاستیكی سد سدسازی دانلود مقاله سد لاستیكی سیستم كنترل در سد دانلود مقالات رشته عمران دانلود مقاله سدهای لاستیکی دانلود مقالات مهندسی عمران دانلود مقالات عمران سد لاستیكی سدهای لاستیکی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • تفسیر حقوق مدنی در قانون مدنی
  • تفسیر حقوق مدنی در قانون مدنی حقوق بشر سلب حقوق مدنی حقوق مدنی نسبی حقوق مدنی مطلق تفسیر حقوق مدنی در قانون مدنی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته حقوق دانلود مقالات کارشناسی ارشد حقوق دانلود مقالات ارشد حقوق رفتن به…

  • تاریخ هنر ایران
  • تاریخ هنر ایران هنر ایران هنر اسلامی تمدن و هنر ایران باستان دانلود پایان نامه رشته هنر تاریخ هنر ایران دانلود پایان نامه هنر خرید پایان نامه هنر فروش پایان نامه هنر دانلود پایان نامه رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مقاله رشته پزشکی و حقوق با عنوان پیوند اعضا
  • مقاله رشته پزشکی و حقوق با عنوان پیوند اعضا پیوند اعضا اهدا عضو پیوند اعضا در ایران دانلود مقاله رشته پزشکی و حقوق با عنوان پیوند اعضا قانون پیوند اعضای بیماران فوت شده با بیمارانی که مرگ مغزی آنان مسلم…

  • نکات مهم نقشه برداری کارگاهی
  • نکات مهم نقشه برداری کارگاهی نقشه برداری کارگاهی نقشه برداری رفتن به سایت اصلی   نقشه برداری از جمله کارهای است که تجربه  نقش مهمی در موفقیت نقشه برداران دارد و در این میان استفاده از تجربه دیگران بسیار کارگشا…

  • كنترل كنندة منطقی قابل برنامه ریزی (PLC)
  • كنترل كنندة منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) رابطهای برنامه نویسی كنترل كنندة منطقی قابل برنامه ریزی سیستم كنترلی اتوماسیون صنعتی سیستم اتوماسیون شده كنترل كنترل سیستم اتوماسیون دانلود پایان نامه كنترل كنندة منطقی قابل برنامه ریزی دانلود پایان نامه PLC…

  • بررسی حسادت و ریشه های آن در دین و علم روانشناسی
  • بررسی حسادت و ریشه های آن در دین و علم روانشناسی کلمات کلیدی : پایان نامه حسادت ریشه های تربیتی حسادت ریشه های تربیتی حسادت تحقیق در مورد حسادت کودکان تحقیق کامل در مورد حسادت مقاله در مورد حسادت در…

  • پاورپوینت آشنایی با Ram
  • پاورپوینت آشنایی با Ram دانلود رایگان پاورپوینت آشنایی با Ram پاورپوینت آشنایی با Ram آشنایی با Ram RAM چیست پهنای باند در RAM ظرفیت RAM واحد ظرفیت RAM زمان دستیابی در RAM روش اول برای تسریع عملکرد RAM روش دوم…

  • ماهیت محاربه و تحلیل ارکان مادی و روانی محاربه
  • ماهیت محاربه و تحلیل ارکان مادی و روانی محاربه محاربه در قانون مجازات اسلامی 1392 محاربه در قانون مجازات اسلامی جدید مجازات محاربه چیست تعریف محاربه جرم محاربه ارکان جرم محاربه جرم محاربه در قانون جدید دانلود مقاله محاربه محاربه…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *