بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون

بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون

تبلیغات تلویزیونی
تحولات تبلیغات در ایران
متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی
بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی
دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی
تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات تلویزیون
بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون

 

 

 

چکیده

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات تلویزیونی

تحولات تبلیغات در ایران

اثربخشی تبلیغات تلویزیونی

متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی

 

 

 

مقدمه:

در كشور ما اثرگذارترین رسانه بر مردم كدام است؟یا بعبارتی دیگر؛ مردم كشور ما بیشتر از كدام رسانه ارتباط جمعی تأثیر می‌پذیرند؟شاید در بدو امر جواب بسیاری از مردم عادی و یا حتی كارشناسان ارتباطات به سؤالات فوق؛ تلویزیون باشد.تلویزیون رسانه‌ای با پوشش گسترده و مخاطبان زیاد است اما آیا براستی با ظهور و شكل‌گیری رسانه‌های جدید ارتباطی مانند؛ اینترنت و ماهواره و ابزارهای نوین ارتباطی مانند؛ SMS و بیلبورد، همچنان رسانه تلویزیون همانند سال‌های قبل دارای اثرگذاری زیاد است؟!و آیا مطبوعات با توجه به توسعه چشمگیرشان از ابعاد محتوا و كیفیت و رشد جمعیت شهرنشینی و طبقه با سواد جامعه كه به تبع آن میزان روزنامه خوانان را افزایش می‌دهد، همچنان در تقابل با رسانه تلویزیون شكست خورده و ضعیفند؟!

مگر نه اینكه امروزه استفاده از اینترنت، ماهواره و مطبوعات و دیگر ابزار نوین ارتباطی به ارزانی ممكن است و دیگر نمی‌توان گفت و نباید اذعان كرد كه تلویزیون به لحاظ استفاده ارزان‌ترین رسانه كشور است!

 

مزیت ارزانی تلویزیون دیگر ارزش گذشته خود را از دست داده است. مطبوعات با ارتقای كیفیت و محتوای خود مشتریان تبلیغاتی بزرگی را جذب نموده و از این طریق قیمت فروش خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای كاسته‌اند.دستیابی به اینترنت امروزه در هر كافی‌نت، كتابخانه و فرهنگسرایی ممكن است و شهروندان در صورت علاقه به استفاده از اینترنت در منزل مسكونی و محل كار خود تنها باید همانند خرید دستگاه تلویزیون هزینه اولیه خرید رایانه را بپردازند و پس از آن به راحتی به اینترنت راه یابند. پیشرفته‌ترین نوع و مدل ماهواره نیز با قیمت نازل البته با كارآیی بالا در دسترس شهروندان قرار دارد.پس خواسته یا ناخواسته باید به تلویزیون بعنوان اثرگذارترین رسانه كشور با دیده شك و تردید نگریست. توجه‌به‌این‌موضوع‌نیزبرای‌این‌تحقیق مفید خواهد بود كه اگر بدانیم سیاستهای نادرست اعمال شده در تلویزیون طی چند ساله اخیر سبب رویگردانی عده زیادی از رسانه ملی شده است، واقعیتی كه انكار آن ناممكن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

فصل اول :مقدمات 6

مقدمه 6

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 11

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 12

 

فصل دوم:تبلیغات تلویزنی و تحولات آن 12

مقدمه 12

تعاریف بازاریابی : 13

خدمات و خدمات بانكی 17

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 18

1- ناملموس بودن (intangibility): 18

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 19

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 20

4- ناپیوستگی (inconsistency): 20

5- مسئولیت امانتداری : 21

6- جریان دو طرفه اطلاعات 22

تبلیغات 32

تعاریف تبلیغات: 33

بودجه تبلیغات: 45

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 49

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 49

ارزیابی : 49

تكنیك كریسپ: 58

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 59

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 62

شركتهای تبلیغاتی: 63

مصرف كننده و عموم مردم 67

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 71

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 71

خصوصیات تلویزیون 73

اخبار و امور عمومی 77

ارزشهای اجتماعی 77

مقدمه مطالعات انتقادی 96

تلویزیون و مذهب 98

تصویر محوری در برابر كلام محوری 99

تلویزیون و خانواده در ایران 101

به سوی یك تركیب 107

نتایج 111

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 112

اثرهای تجربه مصنوعی: 120

اثرهای خشونت تلویزیونی: 120

الگوی اثرهای قدرتمند: 123

 

بخش اول: ارتباط 124

الف- تعاریف – نظریه ها: 124

ب- ارتباط جمعی : 128

(برلو) اجزای ارتباطی خود را بدین شرح توضیح می دهد: 136

1- منبع- رمزگذار: 136

ب) نگرشها: 137

ج) سطح دانش: 137

د) موقعیت منبع در یك سیستم اجتماعی و فرهنگی: 137

گیرنده – رمزخوان: 138

3- پیام: 139

كانال: 139

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 147

 

بخش دوم:مخاطب 148

الف – تعاریف – نظریه ها 148

برای تهیه كنندگان و فرستندگان پیام ارتباطی، پذیرش دیدگاه جامعه انبوه، حداقل سه معنی را به همراه دارد: 153

طبقه بندی (مك كوایل)، می باشد كه ابعاد زیر را در بر می گیرد: 157

ویژگی های مربوط به مخاطبان را به هشت بخش زیر تقسیم می كنند: 160

ج- دسته بندی مخاطبان: 173

 

بخش سوم:مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 179

(وبستر) سه جریان متفاوت را برای مخاطبان تلویزیونی مطرح می كند كه در جذب و حفظ مخاطبان تأثیر بسزایی دارد: 189

 

بخش چهارم:اقناع و متقاعدسازی مخاطب 191

منابع : 215

 

تشکیلات اجتماعی ، سیاسی و صنعتی ایل شاهسون

تشکیلات اجتماعی ، سیاسی و صنعتی ایل شاهسون تشکیلات اجتماعی ، سیاسی و صنعتی ایل شاهسون دانلود مقالات رشته علوم اجتماعی دانلود مقالات علوم اجتماعی سیستم همکاری در فروش فایل خرید مقالات علوم اجتماعی سیستم همکاری در فروش فایل فروش…

پاورپوینت برنامه ریزی سود و اهرم های مالی

پاورپوینت برنامه ریزی سود و اهرم های مالی پاورپوینت برنامه ریزی سود و اهرم های مالی برنامه ریزی سود و اهرم های مالی پاورپوینت برنامه ریزی سود پاورپوینت اهرم های مالی تجزیه و تحلیل نقطه سربه سر تجزیه و تحلیل…

نقش شبكه‌های عصبی در مسیریابی انرژی آگاه

نقش شبكه‌های عصبی در مسیریابی انرژی آگاه شبكه‌های عصبی مسیریابی انرژی آگاه شبکه های حسگر بیسیم نقش شبكه‌های عصبی در مسیریابی انرژی آگاه دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی دانلود مقالات ارشد هوش مصنوعی دانلود مقالات هوش مصنوعی رفتن…

جنبشهای رادیکال آزاد پلی مر سازی C8H8 در رئاکتردیسک چرخشی

جنبشهای رادیکال آزاد پلی مر سازی C8H8 در رئاکتردیسک چرخشی دانلود جنبشهای رادیکال آزاد پلی مر سازی C8H8 در رئاکتردیسک چرخشی پلی مر سازی C8H8 رئاکتردیسک چرخشی جنبشهای رادیکال آزاد پلیمرسازی در دسته راکتورهای متعارف پلی مرسازی در رئاکتر دیسک…

مبانی نظری ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران

مبانی نظری ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران اعلامیه های سود نقدی تفاضل بازده قیمتی سهام اعلامیه های سود نقدی شرکتها رابطه اعلامیه های سود نقدی با بازده نقدی رابطه اعلامیه های…

رویه های حسابداری و حقوق و دستمزد راه آهن جمهوری اسلامی ایران

رویه های حسابداری و حقوق و دستمزد راه آهن جمهوری اسلامی ایران رویه های حسابداری شرکت راه آهن حقوق و دستمزد شرکت راه آهن رویه های حسابداری و حقوق و دستمزد راه آهن ایران رویه های حسابداری و حقوق و…

مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمان

مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمان مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش مبانی نظری عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت…

پاورپوینت آشنایی با نیازهای نرم افزار

پاورپوینت آشنایی با نیازهای نرم افزار دانلود رایگان پاورپوینت آشنایی با نیازهای نرم افزار پاورپوینت آشنایی با نیازهای نرم افزار آشنایی با نیازهای نرم افزار مهندسی نیازها نیازهای خواننده نیازهای دامنه نیازهای کاربر نیاز LIBSYS نیاز ویرایشگر شبکه نیازهای سیستم…

بررسی تاریخچه و انواع بیمه در ایران و جهان

بررسی تاریخچه و انواع بیمه در ایران و جهان پیشینه تحقیق صنعت بیمه انواع بیمه در ایران و جهان مروری بر صنعت بیمه  تاریخچه بیمه در جهان  تاریخچه بیمه در ایران جایگاه بیمه بعد از انقلاب اسلامی بیمه در جهان امروز…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 5
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 5 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • مبانی نظری ارزیابی کارکرد و درجه بندی صندوق های سرمایه گذاری طبق شاخصهای متفاوت
  • مبانی نظری ارزیابی کارکرد و درجه بندی صندوق های سرمایه گذاری طبق شاخصهای متفاوت رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری مبانی نظری رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران مبانی نظری عملکرد صندوق…

  • فصل دوم پایان نامه سلامت روان مادران
  • فصل دوم پایان نامه سلامت روان مادران کلمات کلیدی : مبانی نظری سلامت روان مادران پیشینه تحقیق سلامت روان مادران پیشینه داخلی سلامت روان مادران پیشینه خارجی سلامت روان مادران پیشینه پژوهش سلامت روان مادران پایان نامه سلامت روان مادران…

  • چارچوبها و الگوهای فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در سازمانها با نگرش استراتژیک
  • چارچوبها و الگوهای فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در سازمانها با نگرش استراتژیک سیستمهای اطلاعاتی  فناوری اطلاعات پيدايش‌ و سیر تحول فناوری اطلاعات در سازمانها الگوهای استراتژی سیستمهای اطلاعاتی و فناوری اطلاعات کارکردها و زیرسیستم‌های سیستمهای اطلاعاتی کارکردها و…

  • پاورپوینت کامل و جامع حسابداری سنجش مسئولیت Responsibility Accounting
  • پاورپوینت کامل و جامع حسابداری سنجش مسئولیت Responsibility Accounting مدیریت تعالی سازمان مسئولیت ابزار سنجش معیارهای ارزیابی عملكرد سیستم حسابداری سنجش مسئولیت حسابداری سنجش مسئولیت دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت Responsibility Accounting اهداف وفواید حسابداری سنجش مسئولیت مفاهیم حسابداری بر…

  • حاصلخیزی خاک با زئولیت
  • حاصلخیزی خاک با زئولیت تاریخچه زئولیت منشاء زئولیت موارد کاربرد زئولیت حاصلخیزی خاک با زئولیت مقاله کاربرد زئولیت در کشاورزی اهمیت اصلاح کننده های معدنی خاک اهمیت کاربرد زئولیت در کشاورزی زئولیت به عنوان اصلاح کننده معدنی خاک رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ادراک و انتظار دانش آموزان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ادراک و انتظار دانش آموزان مبانی نظری ادراک و انتظار دانش آموزان پیشینه ادراک و انتظار دانش آموزان دانلود مبانی نظری ادراک و انتظار دانش آموزان پیشینه تحقیق ادراک و انتظار دانش آموزان ادبیات نظری…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری احساس تنهایی و دیدگاه های آن
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری احساس تنهایی و دیدگاه های آن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه احساس تنهایی و دیدگاه های آن مبانی نظری احساس تنهایی و دیدگاه های آن پیشینه تحقیق احساس تنهایی و دیدگاه…

  • پاورپوینت بررسی محیط خارجی (فصل چهارم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی)
  • پاورپوینت بررسی محیط خارجی (فصل چهارم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی) کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سهیل سرمد سعیدی پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت…

  • دانلودپروژه کارآموزی دستور العمل بهره برداري و تعميرات بخش های مختلف كارون3
  • دانلودپروژه کارآموزی دستور العمل بهره برداري و تعميرات بخش های مختلف كارون3 کلمات کلیدی : دانلودپروژه کارآموزی دستور العمل بهره برداري و تعميرات بخش های مختلف كارون3 رفتن به سایت اصلی نام فایل : پروژه کارآموزی دستور العمل بهره برداري…

  • روانشناسی عمومی هیلگارد - فصل 1 تا 16
  • روانشناسی عمومی هیلگارد - فصل 1 تا 16 روانشناسی عمومی هیلگارد - فصل 1 تا 16 رفتن به سایت اصلی روانشناسی عمومی هیلگارد - فصل 1 تا 16 90 صفحه pdf جزوه کامل و مرتب از طرف استاد  

  • مدارک و مستندات مسئولیت غار در فقه امامیه و حقوق ایران
  • مدارک و مستندات مسئولیت غار در فقه امامیه و حقوق ایران مسئولیت غار مسئولیت غار در فقه امامیه مسئولیت غار در حقوق ایران منابع غرور در قانون مدنی ایران مسئولیت غار در فقه امامیه و حقوق ایران دانلود پایان نامه…

  • شناسایی عوامل و عناصر موثر در ایجاد فرسودگی شغلی و نحوه پشگیری از آن
  • شناسایی عوامل و عناصر موثر در ایجاد فرسودگی شغلی و نحوه پشگیری از آن کلمات کلیدی : تعریف فرسودگی شغلی ابعاد فرسودگی شغلی دلایل فرسودگی شغلی پایان نامه فرسودگی شغلی تحقیق در مورد فرسودگی شغلی از خود بیگانگی و فرسودگی…

  • پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط
  • پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط تعریف ارتباطات نقش ارتباطات در سازمان علل برقراری ارتباط اجزایی سیستم ارتباطات مدل ادراکی ارتباطات الگوی فرآیند ارتباط چگونگی برقراری ارتباط اشکال ارتباطات سازمانی انتخاب رسانه ارتباطی مسیرهای…

  • جزوه منطق سطح ارشد دانشگاه آزاد اسلامی
  • جزوه منطق سطح ارشد دانشگاه آزاد اسلامی جزوه منطق سطح ارشد دانشگاه آزاد اسلامی رفتن به سایت اصلی جزوه منطق سطح ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به تعداد 14 صفحه pdf مناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات   شامل…

  • آموزش برنامه نویسی اندرورید استودیو
  • آموزش برنامه نویسی اندرورید استودیو کلمات کلیدی : اندروید، اندروید استودیو، آموزش اندروید استودیو، آموزش اندروید، یادگیری اندروید، یادگیری اندروید استودیو رفتن به سایت اصلی در این تحقیق ابتدا به معرفی اندروید استودیو و نصب کامل این برنامه و پیش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری پیشینه بهره وری مبانی نظری بهره وری ادبیات نظری بهره وری چارچوب نظری بهره وری پیشینه تحقیق بهره وری پیشینه پژوهش بهره وری پیشینه داخلی بهره وری پیشینه خارجی بهره وری فصل دوم…

  • نقد و بررسی مدیریت آموزشی
  • نقد و بررسی مدیریت آموزشی رهبری مدیریت آموزشی سازمان آموزشی نقد و بررسی مدیریت آموزشی بررسی شیوه های مدیریت و رهبری آموزشی دانلود مقاله رشته مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مدیریت نقد و بررسی مدیریت آموزشی  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی کارکنان مبانی نظری تعهد سازمانی کارکنان دانلود مبانی نظری تعهد سازمانی کارکنان پیشینه تحقیق تعهد سازمانی کارکنان ادبیات نظری تعهد سازمانی کارکنان فصل دوم پایان نامه تعهد سازمانی کارکنان مبانی نظری و پیشینه…

  • پروپوزال شناسایی نهاد وقف و حقوق موقوفه، تبیین موانع و تنگناها و ارائه راه حلهایی برای برای افزایش بهره وری
  • پروپوزال شناسایی نهاد وقف و حقوق موقوفه، تبیین موانع و تنگناها و ارائه راه حلهایی برای برای افزایش بهره وری شناخت نهاد وقف تبیین موانع و تنگناهای نهاد وقف شناخت حقوق موقوفه افزایش بهره وری نهاد وقف پروپوزال راهکارهای حقوقی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد بازرگانی شرکت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد بازرگانی شرکت مبانی نظری عملکرد بازرگانی شرکت دانلود مبانی نظری عملکرد بازرگانی شرکت پیشینه تحقیق عملکرد بازرگانی شرکت ادبیات نظری عملکرد بازرگانی شرکت فصل دوم پایان نامه عملکرد بازرگانی شرکت مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت تکنیک های سوء استفاده و تقلب رایانه ای(فصل هفتم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری مرادی و بیات)
  • پاورپوینت تکنیک های سوء استفاده و تقلب رایانه ای(فصل هفتم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری مرادی و بیات) پاورپوینت فصل هفتم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری تألیف دکتر مهدی مرادی و نعیمه بیات با عنوان تکنیک های سوء استفاده و…

  • شناسایی ارکان غرر و نحوه ظهور آن در معاملات
  • شناسایی ارکان غرر و نحوه ظهور آن در معاملات معاملات غرری غرر و معاملات غرری معاملات غرری در فقه معاملات غرری در حقوق دانلود مقاله معاملات غرری اعتبار حدیث غرر شناسایی ارکان غرر نحوه ظهور غرر در معاملات بررسی فقهی…

  • اصول حاکم بر داوری تجاری در حقوق ایران
  • اصول حاکم بر داوری تجاری در حقوق ایران داوری دانلود پایان نامه داوری تجاری دانلود پایان نامه داوری تجاری در حقوق ایران سازمان های داوری تجاری بین المللی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق اصول حاکم بر داوری تجاری…

  • پایان نامه کارشناسی حقوق با عنوان حقوق زن در ایران
  • پایان نامه کارشناسی حقوق با عنوان حقوق زن در ایران حقوق زنان حقوق زن در ایران دانلود پایان نامه حقوق زنان دانلود پایان نامه حقوق زن در ایران دانلود پایان نامه رشته حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل
  • مبانی نظری تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل یادگیری سازمانی پویایی محیطی عملکرد سازمانی مبانی نظری تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد سازمانی تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط رفتن به…

  • تصفیه آب
  • تصفیه آب تصفیه آب تصفیه خانه آب آشامیدنی فرآیند تصفیه آب سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مهندسی آب رفتن به سایت…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مبانی حقوق و قانون اساسی
  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مبانی حقوق و قانون اساسی رهبری قانون اساسی مبانی حقوقی اختیارات رهبری رابطه حقوق و مذهب دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مبانی حقوق و قانون اساسی خرید مقالات،پایان…

  • پرسشنامه ارتباط مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی
  • پرسشنامه ارتباط مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی پرسشنامه مدیریت دانش بازاریابی پرسشنامه عملکرد سازمانی دانلود پرسشنامه مدیریت دانش بازاریابی دانلود پرسشنامه عملکرد سازمانی پرسشنامه رابطه مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارتباط…

  • امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی در سازمان های رویه ای پیامدمحور در آموزش پروش شهرستان ایوانغرب
  • امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی در سازمان های رویه ای پیامدمحور در آموزش پروش شهرستان ایوانغرب بودجه ریزی عملیاتی سازمان های رویه ای پیامدمحور آموزش پروش شهرستان ایوانغرب امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی اجرای بودجه ریزی عملیاتی در…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *